top of page

בר פירות לחתונה

להפתיע עם בר פירות לחתונה יוקרתי ומרשים

עם החברה המוערכת פלח רימון תזכו בבר פירות יוקרתי ומרשים לחתונה, המציע מגוון עשיר ומשובח של פירות טרופיים ועונה טריים וטעימים. המבחר מתבטא בשלל תצורות של סלסלות ומגשי פרי, סושי פירות, פונדו פירות ושוקולד, זרי פירות ומטבלים מעולים. כל אלו ועוד יעניקו תוספת מתקתקה, בריאה וטעימה לתפריט החתונה שלכם, שלא תפסיק לקצור מחמאות.

בר עם שפע של פירות מגרים וטעימים

באירועים כמו חתונה כלום אוהבים שהתקרובות מוגשות בשפע עם מבחר נרחב, עשיר ומגרה. אין פלא איפה שבר פירות בחתונות הפך לטרנד מבוקש: ההיצע העצום של פירות טריים ומיוחדים המעוצבים ביד אומן בשלל צבעים, סגנונות וצורות מספקים אטרקציה מבוקשת המושכת את העין וטעימה לחיך.

התאמה אישית של בר פירות

עימנו כל זוג יכול לבחור בבר הפירות שמתאים לחתונה שלו, להגדרות התקציב, הקונספט, המיקום ומספר המוזמנים. בין אם מדובר בחתונה קטנה ואינטימית או באירוע גדול ומפואר, בחתונה באולם, בחצר, או בטבע - אנו נדאג לספק לכם בר פירות העונה במדויק לרצונות ולצרכים שלכם. ההתאמה האישית תבוצע מול צוות מקצועי, מנוסה ומיומן המעניק לכל לקוח יחס ושירות אישי ואדיב.

הזמנת בר פירות לחתונה

להזמנת בר פירות לחתונה ולקבלת עוד פרטים וסיוע מקצועי בבחירת התפריט, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם פלח רימון בטלפון 1700-701-550.

bottom of page