top of page

זרי פירות בירושלים

מבחר איכותי של משלוחי זרי פירות בירושלים

אם אתם מחפשים זרי פירות בירושלים כדאי שתכירו את המבחר האיכותי שיש לחברת פלח רימון להציע. מהמבחר הגדול כל אחד יכול לאתר את הזר המתאים לצרכיו ולכיסו ולקבלו עם משלוח לכל כתובת מבוקשת ברחבי העיר. המשלוח יגיע במועד המדויק עם מוצר טרי ומרשים ביופיו שיפתיע וישמח את מקבלו.

מתנה מקורית, יפה, טעימה ובריאה

אם אתם מחפשים דרך מקורית להפתיע ולשמח את היקרים ללבכם, זרי פירות בירושלים המסופקים על ידי חברתנו הם ללא ספק מענה מצוין. מדובר בזר מושקע של פירות העונה, פירות טרופיים טריים ופירות יבשים הנבחרים ונחתכים בקפידה בשלל סגנונות, צורות וגדלים, ומעוצבים בתוך כלי מתאים ויפה לכדי יצירת אומנות מרשימה, טעימה בריאה וייחודית. ואם במקרה אין זה מספיק, הרי שאנו מציעים לצד הזר עוד מגוון מגשי וסלסלות פרי, סושי פירות ושלל הפתעות, פינוקים ומתוקים.

מתנה נפלאה ומקורית לכל אירוע

זר פירות מרהיב וטעים כפי שחברתנו יהיה מתנה מקורית ואידיאלית לשלל אירועים. כך למשל, הזר יהוו שי ייחודי ליום הולדת של בן משפחה או של חבר יקר בכל גיל, וגם ישמח את היולדת ובני משפחתה. בנוסף, זר פירות מהווה שי רומנטי ומקורי אשר יבטא את אהבתכם ואת תשומת הלב שאתם מעניקים לבן או לבת זוגכם. וזאת רק ההתחלה... זרי פירות ישתלבו נהדר בעוד מגוון אירועים כמו שבת וחג, שבת חתן, ירידים וכנסים, השקות ומסיבות חברה.

הזמנת זר פירות בירושלים

להזמנת זר פירות בירושלים כמתנה ייחודית לרגעים חשובים בחיים, ולקבלת עוד מידע בנושא ויעוץ מקצועי בבחירת הזר, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם פלח רימון בטלפון 1700-701-550.

bottom of page