top of page

סושי פירות ראשון לציון

לאניני טעם - סושי פירות בראשון לציון

עם חברת פלח רימון תוכלו ליהנות ממשלוח סושי פירות בראשון לציון באיכות הגבוהה ביותר. המיומנות שלנו בתחום הובילה ליצירת מנות סושי פירות משובחות במספר גדלים ובליווי מטבלים מעולים המיועדים לאניני טעם. לכן, הם יעניקו מעדן אמיתי וחוויית חושים ייחודית של טעמים, צבעים וריחות.

מה זה בעצם סושי פירות?

סושי פירות הינו טרנד מוביל בקולינריה העולמית. מדובר במבחר פירות ייחודיים החתוכים ומגולגלים בנייר דק של סויה לכדי שילוב מטריף חושים של טעמים טבעיים ומתקתקים. בנוסף, התוצר הסופי המוכן בקפדנות רבה ועם מיומנות גבוהה מהווה יצירה מרשימה וצבעונית שכל אחד יחשוק לנגוס בה וליהנות מטעמיה המעודנים והייחודיים.

תקרובת מקורית ומפתיעה לאירוע הבא שלכם

הזמנתם אורחים לשבת? יש לכם עוד יומיים פגישה עסקית חשובה? מתכננים שבת חתן או מסיבת יום הולדת? רוצים להפתיע את בן או בת זוגכם במפגש רומנטי? הזמנת משלוח של סושי פירות בראשון לציון יהווה מענה מושלם שיפתיע את המקבלים במקוריותו וביופיו, ויזכה לקצור אינספור מחמאות. בנוסף, לצד מגש הסושי תוכלו גם להזמין מאיתנו מגשי פירות, פינוקים וכיבודים מתוקים ובקבוקי יין משובחים.

הזמנת סושי פירות בראשון לציון

להזמנת סושי פירות בראשון לציון ולקבלת עוד מידע בנושא וסיוע בבחירת מנה מתאימה, השאירו את פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם פלח רימון בטלפון 1700-701-550.

bottom of page