top of page

פלטת פירות חתוכים

משלוח ייחודי של פלטות פירות מעוצבות

עם החברה המומלצת פלח רימון תוכלו להזמין פלטות פירות מעוצבות ומרשימות, טריות ועסיסיות שיגיעו לכל כתובת מבוקשת תמורת מחיר הוגן ועם שירות מקצועי ואדיב. הפלטות יהוו מתנה מבוקשת שתוסיף צבע וטעם לכל אירוע אישי, חברתי או עסקי.

כיבוד קל, מעוצב, טעים ומבוקש

הסיבה שכל אחד ישמח לקבל פלטת פירות חתוכים ומעוצבים כמתנת כיבוד קל טמונה במענה מרשים, מפתה, טעים, מתקתק ומרענן שאינו מכביד על העיכול. יתרה מכך, נשנוש או קינוח של פירות טריים בריא לאין ערוך ממרבית האפשרויות האחרות, וזאת בהיותם רוויים בסיבי תזונה, ויטמינים ומינרלים עם אנרגיה טובה לגוף. כך שעל ידי הזמנת משלוח של פלטת פירות תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מוצר המתאים לחיך המוזמנים לאירוע ושיתקבל בו בברכה ושמחה.

הגשת פלטת פירות מפוארת ללא טרחה

נכון שכל אחד יכול להתאמץ ולנסות להכין לבד פלטות פירות בתור כיבוד קל לאורחי האירוע. ואולם, למעט אנשים יש את הזמן והאנרגיה הנחוצים למשימה זו, הדורשת רכישת מגוון פירות טריים מובחרים וחיתוכם בסמוך לתחילת האירוע, כשיש עוד אלף פרטים נוספים להספיק ולסדר. גם היכולת לעצב פלטת פירות מרשימה ומעוררת התפעלות אינה עניין של מה בכך, והיא כרוכה בהשקעה רבה ובמידה גבוהה של מיומנות. לכן, הפתרון הזמין והמתבקש הוא להזמין משלוח פלטת פירות מעוצב, טרי ומרשים מחברתנו.

הזמנת פלטות פירות

להזמנת פלטת פירות מעוצבת, מרשימה וטעימה לאירוע הבא שלכם, ולקבלת עוד מידע בנושא וסיוע בבחירת פלטה מתאימה, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם פלח רימון בטלפון 1700-701-550.

bottom of page